Pages

28 December, 2011

confuse la















hurmm..
huh,,awl2 je da m'geluh. skrg ni,, aq betul2 confuse la. taun
depan aku dah masuk 17 tahun. umi aq tanye, nak masuk STAM ke tak. korang tau x STAM tu ape? ni ha mksudnye ; Sijil Tinggi Agama Malaysia merupakan peperiksaan yang dianjurkan oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dengan kerjasama Lembaga Peperiksaan Malaysia (LPM) bagi membolehkan pelajar Malaysia melanjutkan pelajaran ke Universiti al-Azhar dan yang setaraf dengannya. Secara amnya, peperiksaan ini diambil selepas mengambil peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia atau semasa di Tingkatan Enam.

sbnrnye,, aq mmg nak amek Stam ni tp kan aq nak masuk UNIVERSITI gak. tamak betul aq ni kan.hahaha. risau lak kalau result SPM aq lak hampeh. aq betul2 x tau ni. takpe la, aq rase jln t'baik ialah wat solat istikharah. aq yakin tuhan akan bantu aku dlm m'beri petunjuk yg t'baik. wish me luck.

k,, babai2

No comments: