Pages

21 October, 2014

DIY for night stand

Aku dah post about this DIY tapi aku terpadam the first one. So, i need to rewrite again :(
Actually bukan DIY sangat, lebih kepada decoration. Ok let's begin. Firstly, uols kena ada night stand. It depends on uols nak jenis macam mana. Aku punya macam bawah ni. 

night stand (RM40-50)

Next, aku beli this cupcake stand at Romantika. Sebenarnya uols boleh buat sendiri this cupcake stand tapi aku prefer beli yang dah siap sebab lagi banyak pilihan.

cupcake stand (RM20-30)

Apa lagi? Aku beli this candle holder also at Romantika. Aku suka sangat jenis ni sebab bila kita nyalakan lilin dalam tu ada bayang2 bintang. Wuuu so nice. Don't forget to buy 1 paket lilin tau! Harga dalam RM5 je.

candle holder (RM10)

Let me show you how I decorate all this stuff. Pinggan bawah sekali, aku letak random accessory. Tema dia ala2 vintage sikit. 

accessory (RM20-30)

Pinggan kedua, aku letak buah-buahan yang aku akan makan setiap kali aku bangun pagi. Because i'm such healthy person. Hahaha just kidding. Sebenarnya itu lilin yang berbentuk buah tembikai dan oren. Cool kan? Aha lilin ni pun aku beli dekat Romantika.

lilin (RM5 for 2 biji)

Pinggan atas sekali, aku letak vaseline, lotion, little box (hiasan semata). Aku akan pakai this vaseline and lotion sebelum tidur, 

skincare product (harga tak ingat)

For extra, aku beli floral bag dekat Daiso. Aku letak random things dalam bekas ni. So, my stuff will look organize.

floral bag (RM5)

Last but not least, aku letak novel yang aku akan baca sebelum tidur which is 'gossip girl'. Ala2 bedtime story gitu. Novel ni aku beli dekat Popular.

novel gossip girl (RM124 for 1 set)

And.... TADA! Semua stuff tadi bila dah susun akan jadi macam gambar bawah ni. It quite simple but I like so much.


Ok that's all. Thank you for reading. Next post, aku akan share pasal DIY for photo collage. Stay tune. Bye.

No comments: