Pages

16 December, 2011

sakit hati

geram kan bile t'paksa dengar org m'bebel? mcm ni, malam tadi aku gadoh besar dgn abg aku. padahal hal kecik je pastu jadi besar. kes nya, dia tak bagi aku gune internet. dia ingat ke yg bayar internet ni, suke ati je ko nak halang orang lain gune erk. aku pernah baca quote ni 'org yg paling gagah adalah org yg mampu m'gawal kemarahannya'. oh no! mlm tu aku dah kalah dgn emosi. then, malam tu, aku tidur dgn perasaan marah la. pagi ni, aku bangun terus bad mood coz t'ingat pasal mlm tadi. so, muke aku masam je la, lebih masam dari asam keping. huhu. umi aku perasan la perangai aku yg 'very suck' ni. umi pon bengang. pe lagi, umi terus m'bebel mcm pop corn. aku mmg tak suke dengar org m'bebel. ini adlh tekanan yg paling dahsyat dlm hidup aku. tapi kan salah aku gak, sape suruh wat perangai mcm tu. so, hari ni mmg tak best, rase mcm nak keluar dari rumah je. ehh,, keluar je bukan lari erk. moral of the story, be patient in this life no matter what u through in the hardship life.

No comments: