Pages

05 January, 2012

FINALLY..

salam..




aku dah buat keputusan daa. huh, keputusan ape wei? aku dah buat keputusan yg aku akn amek STAM tahun ni la. mula2 mmg aku tak nak tp bile dah pikir masak2, mungkin ini adalah keputusan terbaik. bagi aku la kan, kita tak tahu peluang yg akan datang. so, kita kena gunakan peluang yg ada depan mata sebaik2 nya. sebenarnya, aku takut sgt kalau result SPM aku tidak begitu cemerlang. who know, rite? umi aku suruh teruskan STAM ni tapi aku nak sambung belajar kat universiti la. hurmmm... lagipun aku dah beli mcm2 keperluan utk asrama nanti. dah la mahal wei. kesian umi & ayah kalau aku hampakan harapan dorang nak tgk aku dapat STAM ni. lagipun, ayah dah janji nak berhenti merokok kalau aku masuk STAM, ini adalah impian aku. aku takut kehilangan seorang ayah yg baik. ape kena mengena dgn rokok? rokok kan membahaykan kesihatan. jadi, aku tak akan biarkan rokok tu menghancurkan hidup org yg aku sayang. AKU BENCI KAU, ROKOK! kenapa kau wujud? haa, tibe je. k la, panjang dah kot aku tulis ni. daa~

No comments: