Pages

25 February, 2012

Ustaz Azhar Idrus!!!


aku paling suke pic ni, cool :)

ni pun smart gak ^^

akhirnya, Ustaz AZhar Idrus dtg gak ke Temerloh ni. so, ade can la aku nak pergi dengar ceramah dia. selama ni tgk kat you tube je. tapi koi dapat tgk dari jauh je. ramai gile manusia kepung ustaz tu. dah mcm artis kat Hollywood je aku tgk tadi. lagi hebat dari JB. sampai kan dah xde tempat aku nak duduk. then, aku t'paksa lah duduk kat khemah belakang sekali. takpe duduk belakang sekali tak payah b'himpit2 dgn org ramai tu. yang penting, aku dapat gak dengar ceramah ustaz tu. seriusly, ustaz tu mmg lawak lah. memang x daye asyik ketawa je. kalau boleh t'guling2 aku ketawa. hahaha. yang paling aku ingat ceramah ustaz tu, dia kata perempuan nisbah lelaki adalah 10:2 . aduhh, ni buat aku lemah ni. konfem makin byk poligami nanti. lantak lah, aku bukan nak kahwin lagi pon, calon pun takde lagi. aku tak kisah pun sbb aku percaya jodoh, maut, hidup etc semua tu di tangan Tuhan. jadi, kita ni sebagai hambanya kena redha dgn ketentuanNya. ceh, bagi ceramah lak aku ni. biasa lah, semangat baru dengar ceramah tadi tak hilang lagi. walaupun panas terik, serabut tadi tapi b'baloi lah.eh, aku takde can nak snap pic ustaz tu. faham2 jelah kenapa. malas aku nak m'celah kat sekelompok manusia yg lain tu. btw, aku jumpa kwn2 kat sekolah lama aku. bapak lah excited nye dorang. aku pon excited gak tapi cover tak nak tunjuk. konon. rindu sgt kat dorang tu!! harap2 nanti dapat masuk universiti yg sama. ok lah, letih dah aku menaip ni. sekian...

No comments: