Pages

13 March, 2012

result SPM?



untuk p'getahuan semua, result SPM akan keluar pada 21 mac.
mula2 aku tahu tarikh tu, chill je.
tiba2 saat ni...
24 jam aku pikirkan result tu.
seriusly, aku tak pernah rasa cuak macam ni. sebelum ni, result PMR, SMA keluar macam takde perasaan je. SMA tu ada la rasa cuak sikit tapi tak secuak sekarang la. bagi aku, result SPM ni penting sgt dalam kehidupan kita ni. SPM ni menentukan hala tuju kita selepas ni. kenapa skema semacam je ayat aku ni? actually, result SPM ni tak la 100% tentukan hala tuju kita. ada je orang yg result SPM x berapa ok/cemerlang tapi boleh je berjaya, dapat keje besar. depend pada rezeki dorang la. kalau takde rezeki nak buat macam mana kan? redha jela. setiap yg b'laku tu pasti ada hikmah sebaliknya. betul tak?
kalau result SPM aku bagus, aku nak amek MATRIKULASI. InsyaAllah. in this moment, we need to 'solat hajat'. never too late ok!
kalau result aku hampeh, kalau lah, aku nak off phone aku, tak keluar rumah selama sebulan, kurung diri sendiri dalam bilik sampai waktu makan baru aku keluar. lapar la wei, tak makan langsung kan??
JUST KIDDING!
sampai sini jela kot, kalau ikutkan nak describe perasaan cuak mmg xkan habis.
hanya Allah je yg tahu.




No comments: