Pages

14 May, 2012

i'll try the best



ohhh HAI readers! *macam ada je*
dah lama tak update blog ni. seminggu je kot. ha! dah ada habuk pun.
fuuuuh fuuuuh fuuuuh (tiup habuk)

baru2 ni aku dapat offer sambung diploma dekat UITM, Dungun. actually aku pun tak tahu dungun tu dekat mana? rupanya dekat Terengganu. hambik kau! jauh gile. first time aku kena menetap luar dari Pahang ni. wuuuu T_T

Hai orang Dungun! be nice to me. k ayat menggedik ni. btw, 2 Jun dah kena daftar. Terengganu! wait for me! ayat gedik lagi.

so, macam2 preparation yang dah buat. barang2 semua dah beli. nampak tak muka excited ni? aku kena prepare awal2 sebab hujung bulan ni nak lepak-ing dekat Kelantan. Hai orang Kelantan pula!

good news! dekat sana kan ada dobi. so, senang sikit kerja aku kan? *ayat pemalas*

tapi kan aku tak buat medical check up lagi. entah kenapa rasa cuak pulak. doktor dekat klinik tu makan orang tak? siapa nak teman aku? sila angkat tangan? 1 2 3... 15. lah, ramainya. k ayat perasan, padahal takde. biar lah aku nak sedapkan hati je :)

p/s : thanks umi dan ayah :) l love them sooo much la.


3 comments:

ezzu said...

wow..tahniah dpt belajar kat uitm dungun..dungun okey jer..hehehe..dpt bidang pe??

kura said...

err. suka gif atas tu. sekian!

Zaza said...

@ezzu : thanks :) course p'tadbiran awam.

@kura : LOL! ingat suka entry kite. wuuuu...