Pages

11 November, 2012

Alhamdulilah for everything

Hi reader :)

baru2 ni aku dapat result final exam aku yang pertama.
perasaan masa nak tengok result tu takut sangat sangat sangat.
ok tipu! actually tak rasa apa2 pun.
ada orang tu sampai tak tidur malam fikirkan result.
chill la beb :D

aku ni tidur lena sampai lupa nak bangun awal pagi tu.
thanks to Eja sebab kejutkan aku semata2 suruh check result.

saat nak buka emel pagi tu, aku beristighfar dulu.
nasib baik tak lupa password emel.
dah kurun ke berapa pun aku tak tahu bila kali terakhir aku buka emel.
bila buka emel, ambik kau punya banyak emel. tapi aku tak buka pun.
mataku mencari emel dari UiTM.

bila nak klik open emel tu, aku berdoa
"Ya Allah, aku tak kisah kalau aku tak dapat dekan pun, yang penting semua subjek lulus. Amiiin."

rasanya tak perlu aku bagitahu result aku di sini.
it not so excellent but enough for me.
dalam result tu ada gred A/B/C
perfect combination huh~
Alhamdulilah, semua lulus :)

agak terkilan sebab subjek Computer Science dapat C.
spoil tahu tak!
benci subjek tu. nasib baik semester kedua dah takde subjek tu.

always feel like this

the night before final exam
here some tip.
aku rasa semua ni bukan bergantung kepada usaha sahaja.
doa dan restu dari ibu bapa tu penting.
setiap kali sebelum exam, aku akan call ummi atau ayah, minta mereka doakan kejayaan aku.

teringat lagi the moment aku call ummi sambil menangis teresak-esak.
sebab? aku tak reti nak basuh baju.
hahahaha. bangang je alasan tu.
normal la kan? sebelum ni, harapkan ummi je yang basuh semua baju aku.
kan dah kena berdikari, serve me right!
tapi sekarang aku dah reti basuh guna washine machine.
basuh guna tangan? tak pass lagi.

aku pernah juga call Epah (adik aku) sambil menangis.
sebab lagi? i miss everything :'(
atau dikenali sebagai 'homesick'


ya, cakap la aku manja ke mengada ke apa.
i admit it.




family is everything and friends is important :)








2 comments:

hahazirahas said...

alolo, manja rupanye zaza ni...

tp kte pun sme.. kih3~

Zaza said...

biasalah dah duduk jauh baru jadi manja.hehe