Pages

06 November, 2012

C.O.T.T.O.N

first sekali, aku nak tanya kepada sesiapa yg baca soalan ni.
here the thing "apa perasaan awak bila hilang sesuatu yg awak sayang sangat?'
mostly mesti akan jawab macam ni "sedihlah! takkan melompat kegembiraan pulak kan."

so, aku nak share sikit pasal ni.
aku kehilangan sesuatu yang aku sayang sangat dalam dunia ni.
bukan keluarga, bukan wang, bukan kereta, bukan rumah. semua bukan.
aku hilang Cotton! Ya Allah!
Cotton tu bukan kapas ye adik2 sekalian.
Cotton is a cat. lovely cat.

mungkin ada yang akan cakap "ek'eleh, kucing je kot!"
orang macam ni takkan pernah faham perasaan aku.
so, baik diam je.
jangan sakitkan hati aku yang dah memang sakit ni.


honestly, dulu aku ni bukanlah pencinta kucing.
tapi semenjak aku bela Cotton dengan keterunan dia, aku rasa lain.
i don't know how to describe the feeling.
i try, lain macam kau rasa macam bahagia sangat bila dengan kucing ni.
macam tu kot rasanya.

aku tak tahu lah sama ada cotton hilang atau dah maaaaaaaaaaaaaa..........
tapi satu je aku pinta, aku nak jumpa cotton buat kali terakhir.
jika Allah nak ambil nyawa Cotton pun, izinkan aku  menyentuhnya dahulu.
aku redha. aku ni bukanah sesiapa. aku juga makhuk Allah yang bila2 masa je akan kembali kepada-Nya.

mungkin tiada siapa akan faham perasaan aku sekarang ni.
hanya Tuhan sahaja yang mengetahui segalanya.
aku dah puas menangis. enough!
i hate this feeling!
THE WORST FEELING EVER!
T____T

please come back :'(





1 comment:

kura said...

moga cotton selamat kembali ke.............. anda. hehe