Pages

19 October, 2014

Welcome back!





Tadaaa! Guess who back? Me! Yeay!
Yup that's really excited intro there. 
 So, cuti semester dah bermula. Eh actually aku dah tak patut panggil cuti sem.
Why? Because i already pass my final year. Alhamdulilah bersyukur sangat setelah 5 sem fighting. 
I wish dapat maintain pointer 3 and above. 

So, aku decide nak aktif dalam dunia blogging semula.
Yelah duduk rumah goyang kaki je sekarang. Banyak masa free gitu.
Lately aku berminat buat DIY stuff. For those who don't know, DIY stand for 'Do It Yourself".
Aku selalu usya video DIY dalam youtube because IT WAS SO COOL!
Paling best bila tengok tips decorate your room. Kreatif sangat and amazing of course.

Minggu lepas, aku dah buat DIY sikit dalam bilik.
So, aku rasa nak share dalam blog tapi gambar semua dalam phone lagi.
Next week, aku nak transfer semua. Then boleh share dengan uols. 
Aku ni tak lah kreatif mana, it may be simple but i like it.

Since, aku stay pahang, barang2 nak buat DIY tu macam susah sikit nak cari.
Sebenarnya ada je that stuff tapi kena rajin survey lah.
Aku selalu cari that stuff dekat DIY store. Dah nama DIY kan mesti banyak barang yang kita boleh buat DIY. aku rasa kedai DIY ni merata dekat mana2 tempat.
Kadang2 aku cari dekat Romantika. It depend lah barang apa yang nak cari tu.
Biasanya kalau nak cari bunga, pasu, lilin banyak dekat Romantika or mana2 kedai pengantin/bunga.

Ok that's all. To be continue... on next week (perhaps)


No comments: