Pages

07 January, 2012

boring + happy


salam :)
malam ni kan aku online FACEBOOK, TWITTER, N of course this BLOG. aku rase boring gler. kawan aku nak chatting gan aku pon aku malas. kalau tak, 5 jam pon aku sanggup online. aku rasa dah selalu sgt kot duk m'hadap komputer ni sbb tu boring gile. mane tak nya, lepas SPM ni boleh dikatakan 24 jam aku surf internet. hurmm,, bagos la aku dah bosan kat internet ni. nanti x jadi addicted da. malam ni aku dah kemas baju untuk pergi Kuliah. esok nak lepak rumah kawan baik semesta aku, HANA! rasanya kalau dah pergi rumah dia mesti balik lewat. takut tak ade masa lak nak kemas barang2 ni. btw, tadi ayah belikan aku kasut, smart gle :) then, ayah belanja aku baju sekali. aku suka sgt! mmg la suka, dah aku yg pilih sendiri. eh, beli kasut pun kecoh! saje je, nak bagitahu saat gembira ni :) TERIMA KASIH AYAH! ayah mmg bagus la, bila ada duit mesti belanja kitorang sekeluarga mcm2. aku rasa bertuah & b'syukur dpt ayh terbaik mcm ni. pandai tak aku bodek? ha, gurau jer.
daa~

No comments: