Pages

08 January, 2012

sweet memory

salam..
hari ini antara hari yg menyeronokkan dalam hidup aku. tadi aku hang out dgn HANA, FAEZAH, AFIQAH, MEK YAH, & ZIRAH. kitorang pergi mkn2 kat E STATION CAFE. best sgt sbb perut kenyang. ahaks :D then, kitorang pegi jalan2 naik moto. seriusly, mmg best naik moto, dpt tgk pemandangan kampung lagi taw. terima kasih HANA 4 the great time. aku mmg b'syukur dpt kwn mcm dia tu. so, hargai lah kwn anda sementara mereka masih ada. lagi 1, aku terharu sgt bila dIA suruh aku contact dia kalau aku balik hostel. awk mmg baik! bukan nak bodek ok, tulus ikhlas dari hati. hehe. aku mmg b'syukur kita b'kawan sampai skrg and hope this friendship never end. LOVE HANA SO MUCH :* kalau nak cerita pasal HANA mmg x kan habis, byk sgt kenangan kita. penat la aku. kat bwh ni, antara kenangann kitorang









cute kan best friends ni :)

No comments: