Pages

17 January, 2012

salam.

finally, aku dapat gak balik rumah setelah seminggu lebih duk kat hostel. lega sgt wuu. sebelum aq balik phg ni, aq dah anta surat tukar sekolah. rasenya dah x sangop b'jauhan dhn family. dah la selalu ada mslh bekalan air. mule2 aq boleh sabar lg tp kalau dah tiap2 ari x ada air memang aku x boleh tahan dah. dak2 kat sana berebut2 bila ada air semula. aku tgk dorang tu mcm baru 1st time jumpa air taw. aku ni lak jenis x suka berebut. so, aku redha jela bila air dah tinggal sikit masa turn aku. skrg ni, baru la aku tahu kepentingan air ni. selama ni asyik bazir je. baru aku rasa skrg, pdn muka. AIR adlh mslh t'besar aku kat sana. mslh lain tu aku boleh kompromi lagi. adakah aku ni lemah sgt? aku tgk org lain mcm redha. aku harap aku boleh sekuat n setabah mrk tp aku x boleh walaupuun aku dah cuba. bila mention pasal air ni kan, t'igt lak air terjun. haa, tibe je kan.



cantik kan?
hargai lah sumber alam s/jadi ni.
bg nasihat sikit x pe kan..?

No comments: