Pages

13 January, 2012

HOSTEL!

YA ALLAH, kuat kan lah aku. aku harap aku dapat lalui semua dugaan ni.
hurm,, skrg aku dah tahu pengalaman tinggal kat asrama. mmg seksa, jauh b'beza dgn kehidupan aku selama ni. minggu pertama duduk, asyik call umi je lepas tu menangis. AKU TAHU AKU DAH TING. 6, SO WHAT? mmg malu bile org perasan tp aku peduli apa. org lain pon nangis GAK. lantak la, aku nak luahkan perasaan kat mak aku, bukan mak dorang pon. aku ingat aku je yg tak tahan duduk hostel tu, rupanya ramai lagi yg x sangop. cabaran yg paling berat bila bekalan air selalu takde kat situ. stress wei, nak mandi pon susah, basuh baju bla bla bla. aku nak balik! umi suruh aku b'sabar. 'easier said than done'
takpe, demi umi dan ayah, aku sanggup teruskan. InshaAllah.
sampai bila aku x reti b'dikari kan?
minggu depan dapat balik, aku harap semua kembali normal dan aku x perlu stay kat hostel dah..

No comments: