Pages

20 January, 2012

selamat tinggal syg...


malam tadi, Lily dah lain mcm. Lily dah tak daye nak main2 mcm selalu. makan minum pun dah tak nak. Lily t'baring lesu je. mase tu aku dah tahu masa Lily akan tiba. aku tak sanggup tgk Lily mcm tu, aku hanya mampu menitiskan air mata. saat paling m'yedihkan bila mata Lily hanya boleh buka sikit je. malam tu, aku bgth Lily yg aku syg sgt kat dia & Lily akan sentiasa berada dlm hatiku. aku dah rancang pagi ni nak bawa Lily pergi klinik haiwan kat Mentakab tu. pagi ni, aku bangun nak solat Subuh, aku jenguk Lily dlm cage. GUESS WHAT?? aku tgk Lily dah 'pergi'. aku pegang Lily buat kali t'akhir, badan Lily sejuk & keras. aku dah tak tahan, air mataku m'galir deras. aku tahu Lily akan pergi, aku redha. pagi ni, Lily ditanam kat depan rumah aku tp aku x sanggup nak letak Lily dlm tanah tu. so, ayah yg tlg tanamkan.. not only me that sad but the whole my family. aku b'syukur Lily pernah jadi sebahagian dari hidupku. it really hard when something we love were gone... aku t'kilan sbb aku dah beli beeding perasa lemon yg baru utk Lily tp x sempat letak dalam cage dia. takpe la Lily, aku tetap syg kau sampai bila2.






i will miss this moment, Lily..

1 comment:

Diera Tekikushika said...

hari ni jalan2 kat blog awak, salam perkenalan, jom singgah blog saya.. usha2 laa jugak blogshop saya tuu. mana tau ada yg terpikat. hehe =)