Pages

17 February, 2012

pagi2 dah wat bising . . .


ada cite sikit ni.
pagi ni, aku bangun awal sikit. lepas tu bagi kucing 2 ekor tu makan. aku ni pun x makan lagi, bagi 2 ekor tu makan lak. lepas sesi bagi makan tu, aku rasa nak sambung tidur balik. sebelum tu, aku tengok parents aku dulu tapi dorang xde lak. dgn secara spontan, aku memekak la pagi tu. tujuannya nak suruh adik aku bangun lah. aku memekak lagu ni :

I'll find someone like you
I wish nothing but the best for you too
"Don't forget me," I begged
"I'll remember," you said

rupanya ada ayah aku duduk kat sofa lah.. "wei, nape x bgthu aku" (eh, aku cakap gan sape ni). dgn muka tebal 2 inci ni, niat aku nak tidur balik tadi terus dilupakan. so, post la entry ni.
eh, sekarang aku minat Adele taw. mentang2 dia dah menang grammy, terus aku minat. SET FIRE TO THE RAIN! *memekak lagi aku ni*


seriusly, time ni Adele mmg lawa la.



2 comments:

Kiera Zainal said...

tahniah adele :)
follow dah. nice blog.

Zaza said...

thanks kiera :)
follow awk gak. .!