Pages

26 March, 2012

story mory


renungan bersama. . .

hari ni adalah hari yg m'yedihkan dan gembira. woah, aku dapat 2 in 1. nak tahu kenapa? kalau nak tahu la, teruskan m'baca. kalau tak nak tahu, tekan cltr + W . ini luahan semata2, bukan kutukan atau pujian.

hari yg gembira sebab :
dapat lepak dengan hana (my BFF). kitorang tengok movie sambil makan snek sama2. memang best la. lama tak jumpa dia. rindu betul ! tapi dia kena balik awal sebab ada p'yibuk lak. ( part tak best ni) seriusly, jeles sangat tapi nak buat macam mana kan? biasa lah, orang ramai peminat macam tu la.

hari yg m'yedihkan sebab :
aku gaduh dengan another my bff. macam ni ceritanya, tadi dia ajak aku pergi sekolah. nak hantar borangg LCCI. sebelum hantar borang tu, kena beli wang pos RM25. aku belum beli lagi. so, aku malas la nak hantar lagi. dia ajak jumpa jugak. entah macam mana, aku jadi bad mood. bila aku bengang, aku kena tidur. kalau tak, semua orang dalam rumah aku baham. dia ni lak 100x call aku. confirm la aku tak angkat bila dah tidur kan. then, mak aku yg angkat bagi kat aku phone tu. aku ni tengah mamai terus off phone tu. so, kitorang merajuk la sesama sendiri. entah apa2 kan?

sad day become happy day when :
aku hantar msg. what msg? aku minta maaf la sebab tak jadi jumpa kat sekolah. tiba2 dia emo. balas msg aku, ayat touching gile. tapi aku tak ambil serius pon ayat dia tu. biasa la, orang tengah marah kan? malam ni, dia pula hantar msg, pujuk aku. anyway, aku tak marah pun kat dia. then, dia call pula. kali ni, aku angkat la phone tu. borak sampai sejam. berasap telinga.

macam tu jelah story nye. gaduh sekejap je. tak sampai sehari pun. tak adventure langsung la. hee~ konklusinya, aku memang risau bila b'gaduh dengan mana2 kawan aku. even sekejap je. kalau gaduh dengan adik aku, 100% guarantee kitorang akan b'baik semula. yela, duduk sebumbung senang la. balik2 tengok muka dia je.

THE END...

No comments: