Pages

14 April, 2012

Battleship



semalam, aku balik kampung aku yg sejengkal tu, ada gathering. bila sampai sana, mak aku ajak pergi rumah kawan dia, nak tolong apa yg patut la. automatik bila dah ramai2 macam tu, mesti buat ketupat. aku tak suka betul moment ni sebab aku suka beli ketupat segera je. tibe je~

disebabkan kebosanan yang sangat2, aku balik la rumah mak saudara aku tu. aku ingat nak online kejap bila siaran di televisyen tak best langsung. then, Hana call ajak pergi Star Mall. huhu~ perfect timing!

so, aku call ayah suruh jemput balik. macam budak2 je kan ? inilah akibatnye bila tiada lesen lagi. masih b'gantung dengan mak ayah je even dah 18 tahun.

i have the great time with my friends there. kitorang tengok movie, Battleship. seriusly best gile ye! sebelum tu, kitorang makan dekat MCD. aku order Filet O Fish, my favourite :)


fyi, harga tiket RM9. berbaloi la tengok movie ohsem macam tu. hero Battleship tu sangat handsome. tapi dalam JOhn Carter tak la handsome mana. huhu. secara rasminya, aku sudah jadi peminat Taylor Kitsh. sorry 1D :p

OPS! lupa nak bagitahu, aku pergi sana dengan Hana, Zirah, Mek Yah. sorry, ada gambar Hana sorang je. korang tu pemalu sangat. ceh~



malam tu pula, dinner dekat E Station. banyak la duit habis hari tu. dah la, nak saving lepas ni. wish me luck. hee~
ok that's all. malas nak tulis panjang2. macam ada readers je. pesanan terakhir, take care ya!

:girl_9:

No comments: