Pages

16 April, 2012

stress pasal isu PTPTN ni



tadi kan saya nak buka e-mail yahoo. of course la kena buka yahoo.com.my dulu kan? nak tahu tak saya jumpa apa kat situ? sila angkat kaki kalau nak tahu. saya jumpa ni, tengok bawah la!


aduyai, saya memang dah fed up bila melibatkan PTPTN ni. enough la! tapi saya undi juga. saya undi ___ eh, mana boleh bagitahu. undi itu adalah rahsia. ceh, macam nak undi pilihan raya je. eksyen je lebih aku ni~

aku tak boleh blah betul option ke3 tu. 'I don't really care' . kalau tak peduli tak payah la undi kan? buat budoo saje la.

ayah kata, kalau saya dapat masuk IPTA, InsyaAllah yuran pengajian diploma tu ayah mampu bayarkan. bukan apa, ini sebagai langkah mengurangkan hutang kerajaan. bagus la, saya pun lega bila dapat tahu pasal ni daripada ayah. so, saya dah tak perlu fikir pasal isu ni dah.

seriusly, it make me stress! so, hancur berkecai impian saya nak masuk IPTS. isk3 *menangis dalam hati*

marilah kita m'doakan agar keputusan yang terbaik akan disepakati.

3 comments:

kura said...

haa persetankan je ptptn tuu. hehhe

Zaza said...

pe daaa~ huhu

syakey said...

IPTA ke IPTS ke takpa, sma ja. yg di ukur tahap kerajinan kta untuk tuntu ilmu ;)