Pages

04 May, 2012

siput barbie

aku dah fed up dengan line internet ni yang lempab semacam je. siput barbie mengesot pun lagi laju. so, aku tak boleh blog walking buat sementara waktu ni. kalau blog korang tu sarat dengan muatan, memang aku TERPAKSA terus tutup lah. next time, aku follow blog korang ok !

kadang2 nak online Twitter pun susah. FB aku tak kisah dah. rasa macam nak deactive account FB tu tapi hati kata jangan lagi, chill dulu. lagipun FB tu ada kebaikan juga. yang paling menyedihkan, aku tak boleh buka you tube pun. sedih kan?

sapa nak bagi aku curi line internet dia? angkat kening 2 kali sekarang. k takde sapa angkat kening. wuu !
jiran sebelah rumah aku ni kan kedekut, tak bagi can langsung nak guna wi-fi dia. siap buat password lagi tu. k aku tahu lah dia yang bayar tapi sedekah lah sikit kan. tak pasal2 jiran aku baca blog ni kang. ok, enough enough. saya tipu je, awak memang jiran yang pemurah. *pusing belakang, jelir lidah :p*

walaupun line lembap, aku tetap update blog dan bersabar dengan segala ujian yang mendatang ni. cehh, ayat tak boleh blah. k aku memang nak blah dah pun. tata titi tutu !




1 comment:

kura said...

hahha. tabah sgt mengupdate blog dgn line internet yg ciput iyee :0