Pages

02 August, 2012

friends



gambar di atas adalah 'classmates' aku yang tak siuman. macam siot je bila diorang buat reaksi muka macam tu. budak kelas aku ni sporting sangat tapi kadang2 annoying juga. haha
eh, sorry kepada yang tidak berada dalam gambar ni. bukan gambar kelas pun kan ?? nak letak dalam blog aku je kot.




geng basikal ! dah macam budak sekolah aku tengok . so, diorang ni dah jadi bestfriends aku dekat uitm dungun tu . loveuall !


alolo tomeinye . *muntah colourful* fyi, budak kecik ni (Eja) sangat bising taw ! kalau ada dia memang kecoh lah. aku panggil dia budak 'tenggol' sebab duduk dekat kolej lain dari kitorang.



sekian sahaja entry kali ni. Assalamualaikum. Selamat berpuasa kepada semua umat islam !

No comments: