Pages

19 July, 2012

Ramadhan kali ini


ASSALAMUALAIKUM.

finally, aku ada masa juga nak update blog ni. cehhh, macam bz sangat je. actually, ada je masa tapi dekat Dungun tu susah nak dapat line. kena turun cafe baru dapat line internet. cafe pulak sentiasa ada ramai orang yang melepak dekat situ. so, aku prefer duduk dalam bilik sambil layan mp3 je. sedih kan ?

hari ni aku rasa gembira sangat sangat sangat. aku dapat balik Pahang minngu ni. thanks to player SUKMA. tahun ni Terengganu menang lagi! so, Ahad diumumkan cuti. ha! excited tak ?

InsyaAllah dapat sambut 1 Ramadhan bersama keluarga. bersyukur sangat, Alhamdulilah. hurmm, tak sabar nye nak puasa + berbuka , solat tarawih, borong makanan dekat bazaar. hehe


ok nak cerita sikit pasal life aku. sikit je bukan semua. ni dah kena masuk moment sedih laa ;( baru2 ni aku ada problem dengan someone. biasa lah, bila dah jadi kawan tu mesti ada selisih p'sefahaman sikit. mula2 aku malas nak take it serius pasal ni. tapi hati terus berubah bila tahu dia update status pasal ni. masa tu Tuhan je tahu perasaan aku.

perlu ke kau bagitahu 1 dunia? sepatutnya kita solve problem with face to face. aku bukan macam kau! aku takkan mengadu, mengeluh, mencaci dekat FB tu. aku tahu Tuhan sentiasa ada untuk m'dengar doa aku.

sudah la, aku harap kita dapat jadi kawan semula & p'sahabtan kita tidak terjejas. tak ada guna pun gaduh2 ni kan? lagipun dah nak masuk bulan mulia ni, better kita semua ikhlaskan hati untuk beribadat. mature la sikit :D

p/s : selamat menyambut bulan Ramadhan !


No comments: