Pages

25 September, 2012

Pengakuan



hei hoi hai .

bosan lah! so, aku dengan semula jadi rajin menaip. actually kan aku nak study subjek Fundamentals Of Islam a.k.a. CTU tapi kan tiba2 rasa malas. ye ye, aku mengaku aku ni agak malas. selalu study last minute. it's better dari tak study langsung kan? ok adik2 di luar sana, jangan ikut ye!

grrrrr *bunyi perut*
laporrrr lah! hari ni kan aku tak makan nasi pun. ummi masak sotong, rebung, bla bla bla. aku memang tak makan semua tu. so, aku selongkar je makanan yang ada dekat dapur tu agar aku tidak mati kebuluran. aku mengaku aku ni agak cerewet bab makanan. bukan nak demand ke apa, dah bukan taste aku. takkan aku nak sumbat juga dalam mulut? taste makanan aku tak la setinggi gunung everest. honestly, nasi dan telur dadar pun dah cukup :)

masuk bab lain.
ada orang cakap kan aku ni kuat 'touching'. termasuk la roomates aku. ok aku mengaku aku memang sensitif . tapi kadang2 aku kawal juga perasaan ni. korang pun kenalah bertolak ansur. kalau nak bergurau tu, fikirlah dulu. jangan main cakap je. nak rasa flying kick aku ke? kerana mulut badan binasa. ecehh.

kadang2 aku diam dan buat2 tak kisah je dengan apa yang berlaku di sekeliling. aku rasa itu lebih baik. kalau aku bersuara nanti mesti terkasar bahasa. lepas tu touching, tak bertegur, gaduh. ha! kan dah jadi teruk. diam itu lebih baik.


eh, perasan tak blog aku dah tukar sikit. kenapa erk? aku design la. lagu pun dah tukar, we are never ever getting back together by Taylor Swift. tak payah tanya, aku saja nak bagitahu.

No comments: