Pages

05 January, 2013

i can't be good enough

Ya Allah!
sakit nya hati ni bila ada orang tak puas hati dengan kita.

macam ni...
dalam kelas aku tu ada seorang hamba Allah yang mungkin tak puas hati dengan aku.
sejak dari semester 1.

dia macam tak boleh tengok orang lain lebih dari dia.
ini bukan aku cakap, kawan baik dia sendiri kot.

normal la.
walau sebaik mana pun kita dengan orang lain mesti ada sahaja yang tak suka kita.
aku dah cuba buat baik dengan semua orang.
tapi aku tak dapat puaskan hati semua orang.

aku tak boleh buat apa.
aku redha sahaja.
aku hanya manusia biasa.
jadi, aku tak suka orang macam ini.

'hate' and 'dislike' is different.
'dislike'  feeling can be cure back.
'hate' is really mean.
we are no one to hate others.

ignore the haters.
live your life :)








No comments: