Pages

21 April, 2013

cuti semester

HOLA!


rasanya dah lama gile tak membebel dalam blog ni.
i ni bukan rajin sangat bab menaip ni.
especially when it comes to assignment.
ades malas betoi nak buat research on internet bagai.

last paper :D

bagi student diploma UiTM macam aku ni, bergembiralah kamu semua!
yabedabedu final exam was over!
so, sekarang ni tuggu jelah result hangpa semua ye.

bestnyeeeeeeeeeee.
cuti semester 2 bulan.
aku tak rasa nak bekerja.
aku rasa nak tidur sepanjang hari.
hambek kau lagi malas dari hamster & kucing2 aku.
malunya jadi manusia.

yang pasti, cuti sem ni aku nak dapatkan lesen P.
sedihnya tak lepas lagi lesen kereta :(
hey! bukan fail erk!
sem lepas, cuti sem kejap je.
so, tak dapatlah den nak dapatkan lesen kereta tu.
baru sem ni dapat merasa cuti lama sikit.
HEAVEN betoi ahhhhhhh

baru2 ni, gua pergi bersantai di Gambang Water Park.
first time kot pergi situ.
best lah jugak *buat muka terpaksa
dekat sana ada sekumpulan mamat2 yang agak annoying.
malas nak cerita sini buat gua sakit jiwa raga je.

ha tu je kot aktiviti setakat cuti ni.
selebihnya tengok wayang, makan, habiskan duit.


babai korang. jumpa next sem!

tapi takmo cuti sem cepat sangat :p







No comments: