Pages

14 April, 2014

Behave on social network



Hey! I wonder "ada ke orang baca blog aku ni?"
Actually aku tak kisah sangat who is the reader?
Aku tulis untuk kepuasan. Ye puas. Aku puas dengan menulis or menaip. Sama jelah tu.

But i must warning to all blogger.
This is blog. basically everyone can read our blog. So, bukan semua benda kita boleh share.
Terutama sekali bila kita aibkan someone dalam blog.
Dah biasa sangat aku baca blog yang sanggup aibkan orang lain terutama sekali when it involved politic.
C'mon people!

Example given : "Menyampah betul aku tengok _____  mentang2 famous bajet nak promote barang dia dapat free dalam instagram."

Actually dulu aku pun have this kinda thought. Bila fikir balik, itu dah jadi amanah dia nak promote barang yang dia dapat. Dia kena tolong balik instashop yang dah bagi dia gift. It not a big deal kan.

Behave sikit bila nak post something through your blog. I'm not saying that semua post aku baik2 je tetapi aku cuba tapis dulu sebelum nak share something ok.

Nak jadi jahat, sekelip mata.
Nak jadi baik, macam2 ujian datang.
Takpe, Allah kan ada :)

That's all. Bye.







No comments: