Pages

10 April, 2012

jenis tak 'mature' lagi

identiti dirahsiakan :p

bertuah sapa dapat baca comment tu. dalam FB, saya buat private ok ! ceh, ayat macam bagus je. btw, 18 tahun muda lagi ok, baru nak membesar.

ada someone ni cakap muka saya macam budak kecil lagi. saya tak tahulah nak bangga ke sedih. kalau dia tengok ketinggian saya mesti dia tak akan cakap saya macam budak kot. i admit, perangai saya memang macam budak2. sebab saya ni jenis suka kacau orang, menjerit macam kanak2 istimewa.

saya ada 2 identiti. 1 identiti bila dalam public, 1 identiti lagi around my belove family. fake ke macam ni? i'm sure la everyone different with their family. kan?

manusia yang paling malang dalam dunia ni adalah Epah dan Muzammil. dua orang ni sentiasa hidup tak tenang sebab sentiasa diganggu oleh insan yang bernama 'Zahirah'. pity for them.

so, perangai sebenar saya hanya diketahui oleh adik perempuan saya, Epah. dia tahu baik buruk saya. dia juga sahabat saya dunia & akhirat. "wei Epah, koi bodek aok ni dapat apa?"

lagi 1 perangai tak matang saya adalah 'i cant apart from my family'. dulu masa dekat Kuliah, saya asyik menangis telefon umi nak balik rumah. biasa lah, home sick derr~ macam mana la saya nak harungi kehidupan dekat universiti nanti ?

sapa ada tips? share lah!ngee~
:mHihi:

3 comments:

Mr. Doctor said...

ahaha.. ofkos la chill.. org kata kita nmpak muda.. mknanya kita terlebih comel :)

Zaza said...

hehe :) betul3

syakirahmn said...

rileks ah takdak lesen, bla lg nk bermanja manja dgn ayah nk suruh pick up pick up ni kannnn :D