Pages

24 July, 2013

Busy sangat

Well hello !
Tengok tajuk entry pun dah macam eleh.
Macam la busy sangat mengalahkan Obama fikir masalah negara.
Lamanya tak update blog, saya rindu awak tau.
Sejak kebelakangan ni, aku stress betul.
Macam2 masalah nak fikir dengan assignment bertimbun, quiz/test, presentation lagi.
Ya Allah! Sesungguhnya aku begitu sabar menghadapi dugaan ni.
Kalau tak sabar, dah lama terjun Sungai Pahang.
Percaya tak aku busy?
Nak update blog pun susah.
Ni pun aku update guna smart phone je.
Sedih sekali. Dua kali tak sedih dah.
Minggu depan dah cuti raya.
Cuti memang awal tapi sedih sangat. Sangat.
Aku dapat cuti sampai raya ke3 je.
Can you believe that?
Ahhhhhhhhhhhh sabar lagi.
Ok sampai di sini sahaja.
Oh ya! Selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak kepada semua umat islam di dunia.
Hamba mohon diri pula.
Salam.
testing fish eye lens (epic failed)

No comments: