Pages

03 November, 2013

cuti

yeehoo blog dah lain. simple and nice :)

Omg omg omg! Sorry memang excited lebih bab cuti semester ni. Siapa je tak suka cuti kan?
Sebagai pendahuluan, aku nak cerita sikit pasal result final exam yang baru je keluar hari ini. Overall aku puas hati. Alhamdulilah, pointer naik 0.2 dapat merasa dekan. Congrats to those get DL and also those who didn't get it. Relax lah, bagi chance dekat orang lain dulu kan. Then korang 4 flat. Amen.

aku dan umi

Ok next story.
Baru2 ni aku turun Kuala Lumpur a.k.a. KL. So, dapatlah shopping dekat sogo, masjid jamek, times square. Oh saya masih guna duit parents. So, there is limit.
Terima kasih umi (my roomate) sanggup teman aku merayau dekat sana dan juga jadi tourist guide aku. Jasamu dikenang. Ceh.

aku, ummi, epah

p/s : new link for this blog http://zahirahmuhamad.blogspot.com/
tapi belum tukar lagi.  next post, aku tukar link atas ni. see ya!

No comments: