Pages

13 March, 2014

Luahan hati sikit






Assalamualaikum.

Hello uols! Long time no see. Fyi, ini kali pertama aku update blog special for tahun 2014. Acah busy sangat kan. Ini pun study week, tiba2 rasa macam rajin nak bercerita sikit.

Alhamdulilah, aku bersyukur sangat all the pain over for a while. To be honest, semester kali ini sangat huh stress tension depress. So, i was really  glade it was over (actually not really over). InsyaAllah, minggu depan final exam.

Please lah, this study week aku nak berehat sekejap. Sekejap. Not stuDYING. "Amboi zahirah macam dah cuti sem kau nak berehat bagai kan?" kata zahirah kepada dirinya.

Aku sangat terkilan kali ini sebab konflik yang aku hadapi dalam assignment group. Bila fikir balik, it kinda stupid bergaduh about small matter. Grow up dude! Aku bukan nak salahkan sesiapa. Aku nak tunding jari dekat diri sendiri. Mungkin aku agak susah bagi kerjasama dalam group tu. Aku sedar aku selalu datang lambat kalau ada group discussion. I'm really sorry for being not punctual. Tapi aku still doing my part, aku sedar responsibility aku. Please lah, jangan senang sangat judge somebody. Kau tak tahu apa yang dia lalui. Kau tak tahu.

Every single human being have feeling. So, manusia ada cara nak cakap dengan manusia, use proper language. Kita manusia kan boleh fikir. Think. I believe this, kau hormat orang, orang hormat kau. Deal?

Aku nak minta maaf kepada semua ahli assignment group, classmates aku, and everybody. Sorry uols. Thank you for being very patient with my attitude. Thank you to Epah, my friends that back up me and stay with me. Maaf aku manusia biasa yang sering melakukan kesalahan. Kadang2 aku tak sedar aku dah buat orang lain marah, menyampah, benci dengan aku. Aku minta maaf. Btw, aku dah maafkan semua orang in case korang ada buat salah silap dengan aku.

That's all. Sorry for bahasa rojak yang awesome. Love, @zahirahmuhamad

No comments: